Torsdag?

Hejj! Tror att de e torsdag idag, tiden går snabbt ^^
Skulle vilja hitta på något med någon nån dag så ring mig elr skicka till mig :P
Blev först väckt av Jimmy klockan 11 o t.o.m han tyckte att han kom lite för tidigt, sen vaknade jag 12 o somnade om lite o vaknade typ kvart före 1 o såg lite på Marmaduk (stavning?) xD
Idag händer väl samma gamla vanliga, va hemma o inte göra något.
Men nu tror jag att jag ska gå ut på en powerwalk ;) o sen ska jag ät glass!! xD
 
JAG KAN SE I KORS xDDDD
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: ike

alltså ere bara jag elr e dina ögonbryn mörkare? hahahah he va min fösta tanke när ja så hande bildin i mittin XD

Svar: hahha ja vet int ja xD
Johanna

2013-06-06 @ 15:59:59
URL: http://justikehere.blogg.se



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0