blöbb blöbb

Har just sett 3 avsnitt av 1 säsongen nu o de e spännande ^^
Just nu e jag lite i min egna lilla bubbla med energi nivån på 0 o "lyckligheten" på jag vet inte ....
Vill börja använda mina skate skor någon gång , ifjol var de ungefär denhär tiden som jag började använda lite "somrigare" skor. Men då de ska va så förbannat kallt på morgnarna o jag ska va så frysen hela tiden för att jag inte kan äta så mkt som jag behöver p.g.a illamåendet som jag hade som kmr tillbaka lite nusomdå. Men tar kisel mot det så de går över ^^
Funderar att gå o sova tidigare ikv :S
 
A30ybi8cqaajiai_large Tumblr_lfwkqv3u1y1qfm0mro1_400_large
 
Bara jag som skulle vilja ha något sånt liknande? ;) 
Jag vill ha strösseeeeel :( 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0