Jag som trodde de höll på att bli våååår ....

Häjj! Vaknadade 10 , somnade om , vaknade 11 , somnade om , vaknade 12 , bestämde mig för att inte somna om igen! xD 
Har läst igenom aaaaallllt till hälsoprovet nu o sett på 2:a avsnittet av The Walking Dead , blev nästan lite lessen då det kom eftertexter :( Men funderar på att kolla det 3:e avsnittet idag också så får jag veta hur det gåååår annars kommer jag grubbla över det inatt då jag ska sova :P
Drömde btw. att Anne fyllde år på nyårsafton haha xD
Trodde också i onsdags o torsdags att det skulle börja bli vår men näää nu i 2 dagar har det varit kallt , blåsit o snöing :( jaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaa xP
 
 
hahaha bara lite random bild nu xD
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0