Live my last

Halojj! I brist på annat att göra , gjorde jag just en riktigt fiin o braa upptäckt ^^ I'm pregnant!! HAHA nee skojja xD jag e inte gravid x))) Min fina upptäckt e ett band , hittade dom på fb av alla ställen xD
 
 
 
 
 
Idag har jag bara roat mig med att öva på finska prov via glosor , se på the walking dead o se halva filmen björnbröder 2 xD
Ska snart gå o sova men inte ännu , e så trött att jag skulle kunna dö ...
Var med om en "nära döden händelse" elr njaaaa tänkte väl nog mer flyga som Obama (fråga inte) i bussen  xD
Men kul hade jag ^^
Religions provet som jag hade idag gick nog mer åt röven än mot himlen (hahahah wtf? xD) 
Jag , ike o jossa hade en ganska braa metod idag i matsalen vid skolan , brödet var lite fruset o soppan (o tallriken) var varmt så vi lade brödet under tallriken (jossa som kom på) hahahahaha de såg så jävla sjukt ut xD
Det var riktit en såndär PROBLEM SOLVED känsla då brödet faktist blev upptinat. Så där ser ni det finns hopp om att tina upp bröd i matsalen utan en mikro :D xD
 
 
Sådääär trött som jag ser ut e jag faktist xD Dethär blev ett långt inlägg men de var länge sen sist o så eftersom jag inte har varit så social ännu o e på trött/konstigt/inte de bästa humöret som jag varit på dom flesta dagarna o kvällarna denhär månaden så bara SPRUUUUTAR (misstolkning) det ut ord o historier ur min mun xD
Nääää hejdåååå hela inlägget fyller ju heeeeela bloggen snart om inte jag slutar NU. Vänt. Gonatt. xD
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0