not really my day today

idag har jag känt att det inte varit min dag :S vet inte hur mkt misslyckanden m.m som har hänt mig idag men vi kan ju ta en titt ;)
1.tappade kajalen i golvet
2. fick ut modde provet som gick sämst eftersom den läraren vi har nu har tagit fel för lite vad som hellst -__-
3. blev så nervös inför labbprovet så jag skulle ha kunnat gråta ..
.4. labbprovet gick nog inte felfritt precis + att säkringen gick för mig då jag höll i en tryck knapp o brände ringfingret
5. glömde min husli uppsats hemma
6. husli läraren höll mig fången över rasten o tvingade mig att skala någon annans ägg
7. mina tuggummin e slut
8. blev våt om ena foten p.g.a allt vatten
9. försökte få bort luggen från ögonen men den blev elektrisk istället
10. gick plötsligt sjukt i ena knäet på sidan o blev halt
11. tappade matte boken så alla miljoner papper o häften flög ut över hela golvet
12. hade ner en massa tomflaskor
13. har finska prov imr
14. kan inte ens skriva något idag på denhär tfn -__-
15. Blev lite illamående idag igen o råkade dessutom äta en tomat som smakade ruttet.
det blev nog några , ska kanske följa med mamma o pappa o handla idag :) här får ni bild på lite fin husli mat xD
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0