Success!!!!!!!!

Hä-hä-häääjj! Fick problemet fixat med google chrome o internet explorer! :D Men kan fortfarande inte logga in på spotiify :O 
Men nåjaaa bara det funkar att "surfa på internet" så e det braa ^^ Satt o funderade med Jimmy på problemet o de e ju braa att man har någon i familjen iaf som kan med datorer som man kan rådfråga :3
Hade ett BiGe förhör idag o de gick som fina fisken (WAT??) Mår lite illa nu igen men fick i mig ordentligt med mat då jag kom hem o jag klarade att äta upp allt (var dock lite jobbigt i slutet) Satt vid hälsovårdaren i ½ timme innan jag fick "leidon" o for därifrån xD Men har genom att fundera lite o tänka tillbaks så kom jag på att det kanske går över om jag tar Kisel , har inte gjort det på länge eftersom det har varit så svårt att få ut något ur flaskan o nu konstaterade jag att det var slut :( 
Men jag överlever nog tills mamma o pappa har varit o köpt mer ^^
Nu ska jag se lite på Twilight Breaking Dawn 1 för det händer inget + så orkade jag inte se så långt igår hehe ..... sen kanske jag ska börja se på The Walking Dead säsong 3 ....... om jag har modet uppe idag vill säga ;) Tror inte det xD
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0