Vissa gånger vill man inte va tjej

Ush har så sjuk mage o kan inte göra något åt det nu nåmer , annars kanske jag dör elr något :O Deee vill man inteeeeeeeeeeee xD Men iofs kommer säkert dö av all värk innan imr då jag kan ta värktabletter igen ... xD
HAHA vf skriver jag de här? Tror jag e väldigt irriterad på det nu , dom som känner mig vet ju säkert att jag klagar då jag har sjukt nånstans så kanske därför x) Har sjukt rygg också :(  O så PMS:ar jag mellan varven hahaha det förklarar mitt humör xD .... Okj så kul var det inte.....
 
 
 
 
Sist för typ 3 år sen? Som vi gick där var det myyyyycket finare :O Men iaf bild från teneriffa ^^
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: ike

hahahha wooow rekord, du skrev ''känner'' ist fö ''skänner'' som du allti skriver X'D

Svar: hahaha he gjo ja i hälsoprove o konstit no , kanski ja ha börja lär mig x)
Johanna

2013-03-06 @ 21:44:47
URL: http://justikehere.blogg.se



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0