101 frågor

Vad är klockan? 20:20

1. Fullständigt namn- Johanna Margareta Holm
2. Ålder? - 15
3. Vart bor du?
 I karperö
4. Bor tillsammans med?
  Mamma, pappa, Jimmy o Tobbe
5. Färg på ditt hus? Vitt 
6. Hus eller lägenhet? -
 hus
7. När är du född? 1997, 16 oktober

8. Klass? - 9:an

9. Vilket år tar du studenten? -   2016
10. Något jobb? -  nepp
11. När gick du upp i morse? –
 
12. När ska du sova? - Senare ikväll

13. Duschat idag? ne men ska snart tror jag
14. Kramat någon idag?-
 Nå jag kan säga att jag har fått 
15. Pussat någon idag? - nej
16. Vad har du ätit idag? - Flingor, bulla, hamburgare (har ju nog ätit annat också men de va så lite så de räknas inte)

17. Dagens klädsel? – Svarta tunna strumbyxor, shorts, baseballtröjja
18. Dagens smink? - Svart kajal & mascara
19. Dagens sötnos? -  Finns nog nån 
20. Dagens roligaste? -  Jag har inga öronsnibbar xDD

21. Har du många vänner? - typ, inte vet jag om man kan kalla de mkt ^^
22. Hur många har du kysst?- 1 :)
23. Vem kramade du senast? - Tobbe
25. Hur många har varit otrogen mot dig?- Ingen
27. Har du pojk-/flickvän? -
 Ne :(
28. Vem pratade du med i telefon senast? - mamma 
29. Vem fick du senast sms ifrån? - Mamma

Favorit
31. Film? - Skönheten & Odjuret 
 
32. Låt? -
 Falling in reverse - Alone 
33. Mat? - Aj dånt nåååuuv
34. Dryck? - Limsa
35. Färg? - Svart, rosa, lila m.m.

37. Stad? -
 Vasa tror jag vääääl
38. Land? - Nå vi tar vä finland nu ;)
39. Ämne i skolan? - Hälsokunskap typ
40. Människa? - Mina vänner o familj
senaste:
41. Personen du tänkte på? -
 Vet inte
43. Gången du spydde? – 7.4 dehär året
44. Gången du grät? - Igår (såg på UP)

45. Pizzan du åt? - Idag men de va så lite så jag vet inte om de räknas :S
46. Gången du var i Göteborg? - aldrig
47. Gången du var i Stockholm? - På sportlovet
48. Gången du var full? - har inte vart full
49. Gången du var hög? har inte vart hög

50. Gången du var kåt? -
 Hmmmm .... jaaaaa?

antingen eller:

51. Svart eller vitt? - svart
52. Hund eller katt? - båda
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - hemma och mysa!
54. Tvspel eller datorspel? – Båda
55. Singel eller upptagen? Båda e braa
56. Hångla eller ha sex? - Hångla
58. Ragga eller bli uppraggad? - Bli uppraggad 
59. Big Brother eller Paradise hotel? - kollar inte på något av dem
60. Blont eller svart hår? - svart
61. Har du blåa ögon eller bruna? - blåa elr egentligen blågröna!
62. Choklad eller lakrits? båda
63. Göteborg eller Stockholm? – Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? högerhänt
65. Coca cola eller fanta? coca cola
66. Pizza eller kebab? pizza
67. Randigt eller prickigt? randigt
68. Älska eller älskas? - båda
69. Leva eller dö? leva!

antal:

70. Personer du älskar? - Mina vänner o familj m.m.
71. Personer du hatar? - Finns nog några :3
72. Gånger du varit full? har inte varit full
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? Ingen aaalllss :(

74. Glassar du ätit på en dag? -  4 st

75. Festivaler du varit på/ska på detta året? ööööh ... räknas Rocklandia? xD

76. Gånger du haft minnesluckor? - Ingen aning
77. Gånger du varit hög? - har inte varit hög
78. Personer du saknar just nu? Finns nog några + djur 

79. Gånger ditt hjärta brustit? De e inte lite de :O

vem:

80. Vill du kyssa nu? Jaadu ;)
81. Ska du träffa imorgon? Mina vänner 
82. Sjöng du senast för? mig själv
83. Hade du senast en sms konversation med?
  Mamma
84. Spelade du tvspel med senast? -
 Jimmy elr så var de Tobbe
85. Vill du ta med på resa nu? - Dom som vill ;)
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - många
87. Förtjänar att dö? ingen
88. Är söt? - Finns nog någon ;))
89. Vill du sova jämsides med i natt? någon xD
vad:
90. Gör dig glad? 
Vännerna o bröderna o familjen igeeeeeen, bra saker ^^
91. Gör dig ledsen? - 
Finns nog en del :/
92. Vill du helst göra nu? - Vet inte 
93. Önskar du att du slapp göra? Ha sjukt :(
94. Vill du ha nu? en kram kanske
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - 
Inget jag vet nu just men pengar typ :)
96. Längtar du till? - sommarlov typ
97. Tycker du om dina betyg? - ja men de skulle kunna vara bättre :)
98. Ångrar du i ditt liv? - 
nej
99. Är det bästa som hänt dig?  Mycket
100. Hur mycket är klockan? - 20:54

©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0