20 frågor

Vet inte varför jag gör så många sånahär men dom e kul iaf :P
 

1. Om du fick välja att leva i en tv-serie, vilken skulle du välja att leva i då?
Vet faktist inte eftersom jag inte ser på så många serier men kanske Kompisar på nätet HAHA men tänkt vad häftit att kunna åka till ett annat ställe bara genom att knappa in något nr i telefonen xD
 
2. Vad ville du bli när du blev stor när du var barn? 
Jag kan fast ta det i ordning 
1.Prinsessa
2.Polis (bara för att jag såg en handsome polis i en bok en gång xD)
3.Kirurg
4.Sjuksköterska
5.Veterinär
6.Sångerska
7.Frisör
 
3. Vilken är din favoritdoft? 
Förutom pojklukt så blommor elr lite sådär godisaktigt
 
4. Om du var en stor stenbumling, var skulle du vilja ligga still då? 
På ett ställe med en fin solnedgång kaaanske ;)
 
5. Du får veta att jorden kommer gå under om tolv timmar. Vad gör du? 
Få utsagt att jag vill säga till alla jag känner o varför dom betyder så mkt för mig, de finns så mkt jag skulle göra.
 
 
6. Vad tror du skulle vara annorlunda i ditt liv om du var av det motsatta könet? 
Skulle säkert vara längre o ha större händer o fötter o kort hår haha xD Sättet jag e på och min stil skulle nog inte ändras ^^
 
 
7. Vilket är ditt favoritverktyg? 
Ööööh ... vet faktist inte xD
 
8. Vad gör du om tio år? 
Rastar min hund som heter Stitch o jobbar säkert :3
 
 
9. Vilken är din bästa danslåt? 
B.l.a denhär
Egentligen så e ju ända gången jag dansar då jag dansar för mig själv lite konstigt o då gör jag de till va som hellst XDDDDD
 
 
10. Om du var skitbra på att sy, vad skulle du sy då? 
Mina egna kläder I guess :O
 
11. Hur skulle du hantera det om du vann typ 108 560 000 euro? 
Skulle bara slösa o sen stoppa undan o ge till familjen tror jag :)
 
12. Vad tycker du om ordet hen? 
Bra ord!
 
13. Vilket är ditt bästa recept och varför, får vara mat eller bak? 
Vet ej
 
14. Vad tycker du om köttkonsumtion? 
Vet inte ens vad de är för något .... heeeheeeheeeheee känner mig bäst (y) xD
 
15. Är du beroende av något? 
Öööhm ... Monster o Megaforce blev jag beroende av igår (kan ju inte dricka de då jag vill sååå heeeh) xD
O så e jag beroende av Falling in reverse - Alone xD
 
16. Vilken musik triggar din nostalgiska sida mest och varför? 
Dba's gamla låtar o en massa fler 
 
17. Vad gör dig riktigt förbannad? 
Att inte bli behandlad med respekt, då någon sviker, jag har en dålig dag, då något jag sett framemot väldigt länge aldrig blir av, alla typer av misshandel, något inte fungerar som de ska m.m.
 
18. Har du något riktigt bra husmorstips? 
hahaa näää men fråga min mamma istället typ xD
 
19. Finns det någon reklam du tycker är riktigt bra? 
Dendär 3 reklamen elr vad de nu heter med dedär svarta fåret o hans barn som e ett vitt får :)
 
20. Är du lik dig nu, som du var när du var barn? 
Vet inte men lika knäpp e jag iaf xD
 
tumblr
 
 
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Fnati

Rastar min hund som heter Stitch, hahahahaha, ojj nää xDDD

Svar: HAHAH xD
Johanna

2013-05-30 @ 22:14:43
URL: http://Fnatis.blogg.se



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0