Läskigt!!

I onsdags kom Jimmy ner till mig på natten o frågade om jag också hade hört ett konstigt ljud uppifrån vid wc:n , men de hade jag såklart inte då jag hade hört på musik. I söndags hörde jag också ljudet mellan halv 1 - 1 på natten :O Trodde först att de va Jimmy som höll på med något men de va de inte o mamma, jimmy o tobbe hade också hört det. Inatt hörde pappa de o han var i köket då just innan 1 någon gång o hörde ljudet, alla andra hade somnat. 
Jag undrat va de kan va för ljud, men man vågar ju inte direkt gå o kolla då det håller på som bäst :O
Jag tycker iaf att de e läskigt, för de låter som att någon håller på och skruvar, fast de inte e någon där o__O
Det brukar hända lite läskiga/konstiga saker i dehär huset men aldrig något så konstigt har hänt förr :S Hoppas de slutar för annars e jag rädd varje helg på natten xD hahah
 
Jossas bild :) 
 
 
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0