Naaw :)

Flickan: Är jag söt?
Pojken: NEJ
Flickan: Vill du vara med mig för evigt?
Pojken: NEJ
Flickan: Skulle du gråta om jag skulle gå bort? …
Pojken: NEJ
Flickan blev sårad. Hon gick bort med tårarna rinnande längst med kinden. Pojken tog henne i armen. …
Pojken: Du är inte vacker, du är den vackraste. Jag vill inte vara med dig för alltid, jag måste vara med dig för evigt. Jag skulle inte gråta om du går bort, jag skulle dö!
(Pojken viskar): Stanna hos mig snälla!
(Hon viskar): Jag stannar
Vid midnatt ikväll kommer du se att någon älskar dig. Något bra kommer hända dig i morgon, kl 11-20. Det kan vara vad som helst. Om du inte sätter detta på din profil kommer du att få problem med relationer ♥
 
haha bara för att jag sitter o nattugglar o blev paranoid xD Men jag tror nog att dom flesta iaf har läst dedär förr :)
 
har blivit lite kär i dendär figuren men den e ju bara för kjuuuuut ^_^
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0