20 days challenge

1.Lyssna på musik
2.Va med kompisar
3.Se på film
4.Spela sims
5.Sitta framför datorn
6.Sova
7.Färga hår
8.Spela något kul spel
9.Spela gitarr
10.Skratta
11.Fåna mig
12.Sjunga med i låtat då jag e ensam xD
13.Redigera
14.Fotografera (om de finns något intressant att ta foto av)
15.Teckna
 
 
Hihiihhi nu blev det egna bilder för en gångs skull :D Ikväll ska jag färga håret så nu blir de en förändring ^^ Det bästa e ju att om jag inte trivs så e de bara att bleka luggen så har jag det här håret som jag har nu :)
Mamma hade köpt ett blekmedel med "lyxig arganolja" måste va nytt, eftersom jag aldrig har sett det förr o tro mig jag har sett många olika märken på hårfärgning men aldrig något med just arganolja så få se då ^^
 
 
 
 
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0