veckans utmaning

Denhär veckan ska jag ha en utmaning! o neeejjj jag ska inte försöka skicka något åt ben bruce o lyckas få ett svar ... även om det skulle va kul xD Nejj jag ska försöka dricka tillräckligt mycket :)
 
Jag har druckit alldeles för lite nu på senaste tiden p.g.a att jag har en så jäkla liten blåsa så jag skulle börja pissa 24/7 o det finns dom som brukar kunna bli irriterade på det :O Men denhär veckan bryr jag mig inte, jag bryr mig bara om att dricka tillräckligt ^^ Under en väldigt lång period nu har jag haft ovanligt mycket huvudvärk o kännt mig lätt yr p.g.a för lite vätska i kroppen o jag har börjat anna att det e orsaken till att min hårbotten aldrig blir braa!
 
Jag har ju min hello kitty flaska som jag ska försöka se till att behöva fylla varje dag ^^ (kommer säkert hälla ut lite vatten för att fuska xDD) 
Jag tror inte ens att jag har visat den ? Den e köpt vid teneriffa i en Hello Kitty butik :D
 
 
VÄRLDENS SNYGGASTEEEE + att vattnet hålls ganska kallt i den också :DDD
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0