20 days challenge

Jag har haft jätte lust med att ha en 30/20/31 m.m. days challenge så jag sökte upp någon kul på tumblr o hittade några braa o valde denna :)
 

1.20 dreams you have.
2.19 quotes you love.
3.18 names you like
4.17 words you like.
5.16 things you do when you are alone.
6.15 things you like to do.
7.14 books you have read - would like to read - both.
8.13 songs you can’t stop listening to
9.12 facts about you.
10.11 things of your room
11.10 persons you can’t live without
12.9 videos you like
13.8 favorite foods.
14.7 persons/artists/both you dislike
15. 6 things you can’t live without
16.5 Pictures of you when you were little
17. 4 places you want to go to.
18. 3 letters to 3 different people
19.2 languages you wish you know / want to learn.
20. 1 phrase that describes you.


Såååå jag börjar ikväll, elr ska man säga nu? :D Okej då KÖR VI XD

Dag1. 20 dreams you have

1.va heeeelt lycklig få han jag vill ha

2. Inga komplex

3. Krama en panda

4. Äga en hund

5. Träffa Ben bruce, Danny worsnop, Andy biersack, oliver sykes m.m.

6. Kunna spela gitarr ordentligt xD

7. Att jag inte var så lat 

8. tatuera mig

9. Besöka Miami och Miami ink

10. Få arbeta med något jag gillar

11. Att ha lååååångt fint hår

12. Va nyttig för en dag åtminstone

13. Att komma över mina fobier

14. Lyckas bra i skolan

15. Bo på en plats i närheten där Warped Tour ordnas

16. Se mina favvo band live

17. Prata med mina kändiscrushar

18. Att jimmy inte längre e pälsallergiker

19. Att jag får en bra framtid

20. Att min farmor/mormor/farfar kunde leva förevigt (alla andra då också)


Puuuuuh det där var bland det jobbigaste jag nånsin gjort eftersom jag inte riktigt har drömmar utan snarare "önskningar" xD

 

 

Tumblr bilder

©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0