I'm choking on nothing

såå fiin låt 
 
Min dag har varit både otursdag o liiiite tur xD
Det hela började med att jag sov dåligt o vaknade hela tiden med paniken i halsin as usual. Sen glömde jag nästan gymppa väskan, det regnade o blåste på samma gång vilket inte e så kul då man går med paraply, jag satte kortet fel o fick blackout med hur man skulle sätta det, prov gick heeeeeeeeeelt åt röven :(
Men sen så lyckades jag ganska braa gymppa timmen elr man kan väl säga att jag råkade vara på dom rätta ställena då vi spelade innebandy XD
Röntgen gick braaa, var lite svårt att hålla sig för skratt bara då jag fick en så snygg "kjol" HAHAH xDD
Idag tar jag en provfri dag, jag e så jäkla trött o vädret gör mitt humör lite sämre :S DAAAAAYYYYM
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Vilken fin låt!

2013-10-23 @ 17:03:14
URL: http://babustylee.webblogg.se



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0