It's a good day

Denhär dagen har varit den bästa på länge o ännu e den inte slut :D
Jag har bara haft 2 korta modersmålstimmar idag o resten ledigt ^^
Jag o ike åkte till piffi på morgonen o köpte strössel o saft :3
Ända sen jag vaknade har jag haft ett leende på läpparna o det känns braaa o jag har försökt att inte tänka på att jag kanske har en sjukdom o det har lyckats braaa :D
Ike o jossa hade gjort ett litet collage med en massa braaa bilder som jag kommer lägga upp på väggen ^^
Denhär dagen skulle inte ha varit såhär braa om det inte vore för mina underbara vänner o min familj :D
Senare idag ska jag o äta på rax o jag som typ har ätit upp mitt godis som jag fick av jossa xD
 
På fredag bjuder jossa mig o o ike på bowling så det ska bliii så jäklaaaaa kul :DDDD
Jag o jossa spelade lite biljard idag btw. o klåp som jag e så skjöt jag iväg bollen så att jag råkade slå mig själv med pinnen på munnen hahahaha xD
 
 
Jag fick mysbelysning av ike också AND I LOVE THEM ;)))))
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Sibba - 17årig mamma med en alternativ stil

Så fin du är!

2013-10-16 @ 21:32:42
URL: http://sibba.blogg.se



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0