Jag är en pinsam människa

Igår elr ska man säga i fredags nu då klockan e över 12? xD Jaaaa men då jag var till stan med ike o jossa hände något väldigt awkward vid gina som har hänt förr också xD
Jag hittade en lila skjorta o bredvid mig stod en tjej som jag trodde var jossa så jag stod där o bara : Seeeee en lila skjorta , den e lila , den e lila, den e lila, seee jossaaaaaaa!
O så vände dendär tjejen på huvudet o såg på mig o jag såg att det inte var jossa så jag sprang till ike o skrattade hahahaha xD
Seriöst folk måste ha funderat varför jag står o pratar med mig själv spc hon som jag trodde var jossa, måste ju trott att jag var sån som pratar för sig själv i butiker (egentligen pratar jag ju nog för mig själv men hehe) 
HAHA alltså näääää det var så jäkla awkwaaaaaaaaaaard xDDDDDDD
 
hahahaha jag bjuder x'D
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0