Tiiisdaaaaaag

Gomorgon! Idag e de tisdag om de va någon som inte visste de ^^ Eftersom torsdagen e första dagen på höstlovet som e denhär veckan så kan man ju säga att det här e näst sista dagen på vecka *känner mig genius* xD
Vaknade flera gånger inatt o på morgonen innan jag skulle stiga upp o trodde att jag skulle stiga upp o att jag hade glömt att sätta på alarmet x)
Idag blir de hål igen o då blir det 3 timmar igen :D
 
 
HÄR SER NI EN TJEJ SOM FYLLER 16 ÅR IMORGON!! :DDDDDDD
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: MissNosebleed- My Life In Japan!

sv: hahah faktiskt!
Sjukt snygg header har du btw! :o
Kramar Louise Nosebleed!

2013-10-15 @ 12:00:37
URL: http://missnosebleed.blogg.se



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0