You made me like this

Hejj!! Idag har typ alla prov men vi med modde ska göra en novell analys på datorerna så jag ser inte det som ett prov ^^
Idag regnar det IGGGGEEEEEEENNN börjar bli jäklit trött på det nu -_____________________-
Men jaaaa idag blir de att ta med min dator till skolan (novell analysen) så får gå omkring med en väska som liknar någon värsta portfölj HAHAHA xD Nemen har man stor dator så e de sååå :)
Har börjat tappa hoppet om min blonda del i håret som e kortare än på andra sidan, men jag ska ge det en till chans! Blir det inte bättre så får jag lov o färga det svart :(
 
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Carro - en alternativ bloggerska

Sv; Roligt att läsa om vem du är! :D Kramisar Carro

2013-10-28 @ 15:09:07
URL: http://quiethell.blogg.se/



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0