Dags att börja packa

Hälojj ^^ Vaknade 6 på morgonen av att det åskade jätte hööögt o jag blev rädd :(
Men nu efter att jag vaknade sist så har jag gjort klart Biologi läxan så jag inte behöver släpa med den ;)
 
Imorgon åker jag ju på resan så har börjat packa lite :) Jag har bestämt mig för att den här resan ska jag bara fokusera på att må braa både psykiskt o fyskiskt (o göra läxor hehee) Jag ska inte tänka på vad alla andra säkert tycker o tänker om mig utan jag ska bara tänka på vad jag tycker om mig själv. Jag ska hitta ett sätt att få slut med all skit som håller på  i mitt huvud. Seriöst, ni som känner mig skulle säkert inte tycka att jag e mig själv om ni bara visste vad de e som pågår i mitt huvud men de behöver ni inte veta :) Det här e något som jag måste göra själv (okej jag vill bara göra sånhär saker själv xD) 
Jag ser framemot resan o jag veeet jag låter jätte ego men de måste man vara ibland för att klara sig i det här livet ^^
 
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0