Feeling Fab

Hejj! Håller på och städar men har paus nu :)
Jag kan säga att mamma o pappa ska va stolta över hur braa jag har städat hittills ^^
Idag ska jag också göra lite läxor så jag inte behöver göra aaaaaaaaaaaaaaaaallllt på resan :D
O så kanske man skulle börja packa lite ;)
Inatt drömde jag att Jani hade dött (alltså min storebror för den som inte vet), jag grät i flera dagar o de var en riktigt smärtsam dröm! Jag hade t.o.m gråtit på riktit o då jag vaknade o tänkte på drömmen så fick jag tårar i ögonen ;(
Men det betyder något braa både för honom o för mig ^^ Men fyyfan för smärtsamma drömmar ;O
 
Lade upp bilden på min tumblr i måndags o nu har 268 notes
I feel fab xD
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0