"något ingen vet om mig"

Jag har länge tänkt på varför man oftast skriver "det här vet ingen om mig" är det menat som att inte ens dom närmaste vet den där saken elr räknas inte dom närmaste i en sån situation? Jag tror att anledningen till varför man oftast skriver om något som ingen vet e för att det går lättast att skriva om det än att prata. Då man pratar så visar man ju lättare sina känslor o om de e något som man e ledsen över så syns det i ögonen o man kanske måste göra allt man kan för att inte gråta (iaf så i mitt fall) 
Eller om man gillar någon så känns de ju bättre att skriva till personen istället för att berätta face to face!
 
Det har varit flera gånger som jag har velat skriva av mig om hur förjävligt jag känner mig o mina känslor o de skulle va jätte skönt! Men så kommer jag på att då får ju alla reda på det, t.o.m människor som jag inte ens vet vilka dom e. Jag vill inte att någon ska tycka synd om mig, jag har alltid varit glad o positiv så jag vill inte att folk ska tro något annat. Men jag måste ju bara säga att ibland har man bra perioder där allt känns toppen o man lever livet på rosa moln, men ibland har man också dåliga perioder då allt känns som om man skulle bli bestraffad elr som att man e  i helvetet. 
Tänk om man alltid hade en braa period hela livet, då skulle man ju inte ha en lika braa period tack vare att man har det hela tiden. Så på ett sätt e de ju nog braa med dåliga perioder men de e ju de att det tar så länge innan allt blir bra igen :/
 
hade egentligen tänkt skriva av mig o säga att ni inte behöver läsa utan bara ignorera men 
det här var mycket bättre o jag själv mår bättre :)
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Jossa :)

Ja har sagt e förr å ja säger e igen! Du kan kom ti me å berätt allt som tynger de! ^^

Svar: Taaaack ^^
Johanna

2013-09-21 @ 18:34:42
URL: http://hopeindecember.blogg.se



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0