New girl e tillbaaaks! :D

Nu e äntligen New Girl tillbaka, missade dock då det kom på tv igår men det kommer ju ut på swefilmer ;)
Så nu elr ikväll ska jag kolla  på det o så ska jag se på hannah montana xD
 
Idag på engelska lektionen började vi med ett inviduellt projekt där man ska berätta om sin förebild! Jag valde Andy Biersack o jag tror inte att ni e förvånade xDD
Presentationen ska va 3 minuter lång men hur lång jag än gör den så blir den bara 1 minut lång :O
Jaajaaa får väl dra till med något ;)
Omg det här var sista torsdagen för denhär perioden o som jag e hemma på 2 veckor o__O tiden går foooooort :3
 
 
Mina senaste bilder från en vecka tillbaka xD
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0