Nu känns det bra!

Hejj! Idag e de ju fredagen den 13e :OOOOO Vet inte rikigt om det har varit en tur dag idag elr om det har varit en otursdag, men turdag skulle jag säga ^^ Då jag kom hem kom jag på¨en anledning till varför jag mår som jag mår o äter som jag äter o allt jag kan säga att e att jag använder mig av en försvarsmekanism, tänk vad bra att jag har psykologi just nu o jag har verkligen nytta av det för tack vare det så lärde jag mig försvarsmekanismerna o nu vet jag iaf vad jag gör mot mig själv :D
 
Jag läste just på geografi provet o sista timmen idag så fick man läsa på engelska provet :3 Jag måste säga att jag e faktist inte nervös inför engelska provet för det har gått så bra i förhören o övningarna ^^
Idag har det varit mulet men nu då skolan e slut så blev det vackert väder. Nu e de bara ungefär 1 vecka tills jag åker på resa :DDDD
Fick btw. en slickepinne idag o det gör ju alltid dagen bättre så med andra ord har det varit en braaa dag o de märks på hur mycket jag har skrivit på ganska kort tid o allt bara sprutar ur mig ;) (fyy vad misstolkning xD)
 
 
 
Det dåliga e att jag har fått så mycket problem med käken då jag äter, den fastnar hela tiden :(
Har iaf tid till tandläkaren angående käken 14 oktober så hoppas jag inte får värre problem innan det!
 
 
 
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0