Vad jag har att säga om Miley Cyrus

Först o främst måste jag bara berätta om hur jäkla ledsen o arg o förvånad jag blev då hon hade klippt av allt sitt fina fina hår, jag avgudade hennes hååår :(
Hennes framträdande på VMA (tror ingen har missat) blev jag chockad över. Det var som att någon helt annan hade tagit över Mileys kropp :O
Jag undrar också varför hon står/dansar sådär konstigt med höfterna långt fram o huvudet långt bak!
 
 
Men hennes skor e snygga iaf, o de e ju braa om hon trivs att betee sig sådär :)
 
Vet att jag skriver om min åskikt om det här lite sent men det här inlägget e egentligen skrivet 2.9 o det här e ett tidsinställt inlägg :)
Det här var min åsikt, kanske tycker någon annan att hon gjorde ett jätte braa uppträdande o de e helt okej för mig men såhär tycker jag :))
 
Tidsinställt
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0