You make me happyyy wether you know it or not

Hejsan! Rubriken e från en jätte gullig låååt om ni undrar ;)
Skoldagen har varit lite tröttsam men det gick bättre än förväntat på geografi provet o jag o jossa gick efteråt till piffi för att belöna oss o köpte lite godis som efterrätt ;) xD Gissa vad jag hittade i butiken?! FANTA STRAWBERRY AND KIWI!!!! :DDDD It made my day ^_^
 
Btw. skolfotona har kommit (kom igår) o jag måste säga att jag e faktist nöjd fast jag fick en finne på ett ställe som jag hatar att ha sånt på, perfekt till fotograferingen :3
 
 
Jag smajlade ju braaaaa, fastän jag mådde skit dåligt just då :3
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Carro

Gud vad fint dit hår är på bilden! Du har en intressant blogg. Din blogg kommer jag definitivt följa framöver! ^^ Ha en bra dag!

2013-09-21 @ 23:13:53
URL: http://vaniljmuffin.se



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0